Daisypath Anniversary tickers

May 13, 2011

RELEASE TENSION

okay , pagi tadi dalam pukol 3.20 mcm tu . aku curi2 keluar . tension gile aku duduk rumah . masalah dengan danial lagi . menangis je aku malam tadi . sumpah sedih + sakit hati = nak mampos dah aku malam tadi . aku off phone . on off on . then rase macam takde respond aku pon off balik xD . mule2 aku lepak sorang . then , datang membe "baru" aku bawa membe dia jugak . so , kire kawan baru lah sume tu . ape lah kau ni mazrysa ! then , dia tanye kenape . aku pon cerite . menangis nangis aku , bengkak habis ni mate aku ni . nasib lah dorang chill kan aku . lepas tu , kiteorg pergi makan mamak . huha huha huha . release tension kay . tak pernah buat pon sebelum ni . pergi court badminton jup . seronok aku tengok :D . then , dalam 8 something mcm tu aku balik . so , itu lah cerita aku . biy , aku tak balas text kau sebab aku takde kredit . dah habis call kau ! so jangan pikir aku tak sayang kau . aku sayang kau gile ! ini je care buat aku tak tension . btw , thanks to my new friend *malas nak tayang gamba and name dorang (Y) .