Daisypath Anniversary tickers

Jun 1, 2011

JUNE 1 , 2011 ♥

yeah , second date . haha . sumpah best . pukol 1 gerak . then jumpe geng dekat train . sep2 bagai , then aku beli tiket . pastu bla . :D . sampai klcc dalam pukol 1.30 macam tu . then danial and alif amik aku dekat dome . then pergi wayang . nak tengok cite karak . pukol 2.20 . beratur mana panjang langsung . haish , batal kan niat . pergi food court . makan sizzling . danial suap . awww , sumpah suke biy <3 . aliff bebulu je tengok xD bla bla . then , my gayy datang . syakir lah , lepak jup . then dia gerak pavi . lepas dah habis makan . kami pon gerak pavi . heee , wahh . ramainye orang . snap2 sume . then jalan . tengok ade show kat pavi tu . teruja aku tengok . aku nampak baju superman . warna pink . WHAT THE FUCK ! cantik lah sial . ishh , kalau tak tadi . mesti aku dah dapat lah danial beli kan . then , kaum2 danial datang . aku duduk senyap je belakang danial . malu siot . haha , membe danial dah pandang2 . aku abaikan . aku layan danial je . peluk dia . bahahaha . membe danial dok snap2 gamba kami . haiya ==' . then kami pon bla berdua . woww , lepak .. aku ajak karoke kau tanak kan . so , kau dengar jelah aku nyanyi tadi . sedap kan suare bby xD . main2 liff you know . naik turun , turun naik . keluar liff , masok liff sebelah . sumpah best . manjang gelak je :D . snap2 sume makan coklet . aku suap danial . danial suap aku . atotototo . haha . then dalam 5.48 danial hantar balik . aku ade cakap dengan dia yang aku nak pakai tudung . haha , dia cakap . pakai lah . kayy , nanti i pakai kay sayang . insyaAllah . then balik tu , danial belikan aku bunga rose pink . aww , biy . suke sangat ! wangi bunga tu . bby asyik bau je bunga tu , thanks babyyyyyyy ♥ . then , singgah cammelon beli rantai . then balik danial beli kan ticket . dah tu , salam then kiss . pergi mampos lah orang usya ke hape . jealous cakap :p . sumpah tanak balik (!) . then , aku balik jugak . danial suruh . okay , biy thanks sebab buat i happy harini . lepas rindu i dekat you . muah muah :* . thanks , bunga tu . bby jage bunga tu elok2 ye sayang . no matter what happen , i never let you go for the second time ! iloveyousosososososomuch until my last breath biy