Daisypath Anniversary tickers

Jun 18, 2011

SECOND ANNIVERSERRY ♥

babyy babyy babyy , kita dah 2 bulan lahhh . kejap je kan :D . hee , best sangat jumpe tadi . tak puas gila . pergi train , lepak dengan membe jup . then , tibe2 ade 2 orang mamat datang dekat dengan aku . perghhh , menggigil lah sial . then cakap bukan ape lancau lagi . nak cakap aku macam membe kau ? gf kau ? haha , no wayy ! aku lagi cantik tauuuuu . *angkat bakul sendiri , ade aku kesah ? ==' . bla bla bla . then aku bla , terserempak dengan dorang , perghh , muke macam bontot kuali . bontot aku lagi lawa (Y) . then , ade 2 orang minah sebelah aku , senyum2 . aku pon layannnnnnnnnnnnnn , senyum balik :) . then , train sampai , masok . lalalalala , dah sampai , beli ticket nak balik ke TAMAN MELATI . beberapa saat lepas tu , my babyyboooo datang . hee , ter carik2 aku macam ape je . bla bla bla , pergi pavi . beli ticket cita kl gangster  , kayy aku malu nak cite . so , forget about it :) . lalalalala , dah beli . duduk jup , then beli popcorn and air . then masok , wahh , gelap nya :'( . takot , danial pelok :D . heee , then duduk suma . tengok cita tu , aku over gelak . ade aku kesah ? :p . heee , biy aku peduli ape . dia peluk je , sejuk lahh . haish , then , dah habis suma . tiba2 , danial keluar kan phone bagi aku , awwwwwwww ! sukanyaaaaaaaaaaaaaa ♥ . Nokia XpressMusic 8500 . hihokkk :D . snap2 suma , then about 6 something balik . beli ticket sama2 . duduk jup , kaki melecet . than train sampai , kami pon balikkkkk .

Sayangg , hari ni sumpah best gila nak mampoiiiii ! gelak , nyanyi macam2 lahh . heee , lepchuuu lah danial hariz . mmmuahhhhhhhhhhhh.