Daisypath Anniversary tickers

Jul 1, 2011

I L O V E Y O U

dear danial , aku tau salah aku berkasar dengan kau malam tadi . semua salah aku . ye , aku patot percaya kan kau . aku tak patot buat macam ni . kau tau kenapa aku buat macam tu kan . sebab aku takot kehilangan kau ! itu je . aku tak peduli dengan harta aku , duit kau . aku nak cinta yang ikhlas dari kau . itu je , aku nak tu dari kau . siapa tak jealous , tengok bf dia ade gambar dengan perempuan lain . bila aku tengok gambar kau dengan dia , aku rasa macam nak pecah kan screen lappy ni . aku bace IM kau dengan dia . alahai , sweetnya . first aku tengok gambar kau dengan dia , air mate aku mula menitik . tak berhenti2 dia menitik . yee , kau takde dekat tempat aku . sebab tu kau boleh cakap macam2 . hati aku , aku yang rasa . pedih sangat danial . bila someone nasihat kan aku . aku mula sedar . yang kau betul2 sayangkan aku . since malam tadi until now . aku mintak maaf . tapi , takde respond even 1 . aku post dekat wall kau , bagaikan post aku tu hanya lahh hayalan semata mata . malam tadi , aku tunggu text kau . aku tak tidur biy . ye , memang mengantuk . aku lawan ngantuk aku tu . dekat sekolah , aku cube sembunyi sedih aku . aku tanak dorang risau . tapi , dalam ingatan aku . hanya ade kau . lepas bace post ni . tolong text aku . aku syang kau sangat2 . aku tanak kau pergi tinggalkan aku . aku mintak maaf sangat , iloveyousomuch muhd danial hariz bin ahmad eskandar